Trainingen
Communiceren kan iedereen! Alleen doen zo weinig mensen het….’
De trainingen die wij verzorgen hebben altijd te maken met communicatie. In onze ogen de kern van alles wat mensen met elkaar en zichzelf doen. Communicatie is lastig. Toch wordt er nauwelijks effectief gewerkt aan het verbeteren van communicatie.
Ook wij worden geregeld uitgenodigd om een specifieke vraag op te lossen. Onze ervaring is dat er altijd een communicatie-issue speelt. Wij zijn gespecialiseerd in mondelinge communicatie. In de vorm van vaardigheid- en gedragstrainingen.
Je kunt ons bellen voor trainingen op de volgende vaardigheidsgebieden:
[/row ]Presenteren:
- ‘Inspirerend presenteren’ (voor beginners en gevorderden)
- ‘Klotsende oksels en vergeten sheets’ (presenteren zonder sheets en beamer maar met interactie)
- ‘Er was eens…’ (boeiend presenteren en vertellen)
Commercieel:
- ‘SM voor verkopers.’ (Koude acquisitie/cold calling, maar dan anders)
- ‘Relaties bouwen en houden’ (commercieel relatiebeheer en accountmanagement)
Front-office:
- ‘Vriendelijk en betrokken telefoneren’ (voor telefonische klantingangen)
- ‘Ik heb alleen maar lastige klanten’ (omgaan met weerstand)
- ‘Mag ik u nog wat vragen?’ (up- en cross-selling aan de telefoon)
Management:
- ‘Mijn medewerker begrijpt me niet’ (coachings- en voortgangsgesprekken voeren)
- ‘Het is voorbij. We moeten je helaas laten gaan’ (over constructieve slechtnieuws gesprekken)
- ‘Beoordelen voor dummies’ (beoordeling van medewerkers en de gesprekken voeren)
- ‘Los zand of kleffe klei’ (over hoe bouw je als manager een goed team)